Tuesday, August 26, 2008

salam iftitah

Bismillah, walhamdulillah .Setinggi kesyukuran kupanjatkan kepada Rabbul Jalil , dengan izinNya jua, ana memulakan laman bicara buat sahabat ini pada hari ini. Sudah lama ana berhajat untuk memiliki blog sendiri ,namun dgn kesibukan tugas-tugas harian dan sebagainya hajat itu terpendam dihati hingga detik ini .

Terima kasih kpd para sahabat dimana jua berada yang mendorong ana melibatkan diri dalam dunia siber khasnya untuk sama-sama berinteraksi dengan ana.Dalam kesempatan yang sedikit ini ana menghulurkan salam ukhuwwah fillah kepada semua sahabat yang pernah mengharungi kehidupan sama ada semasa di Maahad Muhammadi Lelaki, di bumi Syam -Urdun , di MPI Bangi , bumi Kenyalang dan UKM Bangi .

Moga ukhuwah kita berpanjangan.Salam iftitah

6 comments:

Anonymous said...

Salam akhi,,

Selamat datang ke dunia siber.. tahniah kerana dah ada blog sendiri.. semoga kehadirannya memberi impak yang baik kepada semua pengunjung.. wallahu aklam.

IbnRajab
http://ibnrajab.wordpress.com

bicarasahabat said...

syukran ya akhi.

Unknown said...

Salam. Tahniah dan Siiruu ala barakatillah

Unknown said...

Salam... Ya Akhi.. tolong semak jam blog anta niii. ana post jam 9.59 malam, tapi jam yang muncul ialah 6.59am... tkasih.

Unknown said...

Ehh, sekali lagi.. Gambar tepi tu.. anta dengan Hasnil ke Hasnol. Ana banggalah dengan semua sahabat ana yang sedang berjuang... ana aje ni yang masih dok kat belakang tabir. tapi insyaallah kerja jalan dengan pakai nama orang lain...

aj syahidul hayy said...

alhamdulillah,,,
akhirnya ana jumpe jg blog ustaz...
tahniah n welcome ke dunia siber...
smpaikan slm sy pd ustzh...
siiruu ala barakatillah...

_affendi(Xsmkam)_
Bac Of Da'wah UDM,Tganu